Contactgegevens
We staan 24/7 voor je klaar!
Hou - wanneer je contact met ons opneemt - altijd je ordernummer bij de hand.
Chat & E-mail
We zijn beschikbaar voor je via live chat en e-mail.
Voor de snelste hulp gebruikt u de chat door op het pictogram rechtsonder te klikken. Buiten onze openingstijden kunt u met onze virtuele klantenservice praten of via onze chatbot een e-mail sturen.
Een klacht indienen
Contact met ons opnemen over een kapot product? Neem dan contact met ons op via de chat.
FAQ
De antwoorden op onze meestgestelde vragen vind je hier.
Retourzending
Klik hier om je retourzending te registreren.
Ideal Zweden AB
Reg.nr: 556889-7994
Birger Jarlsgatan 57A, 103 27, Stockholm, Zweden
P.O. Box 16391
We streven er altijd naar om zo snel mogelijk te reageren. Tijdens actieperiodes en rond de feestdagen zijn onze reactietijden iets langer dan normaal.
Maak je geen zorgen: als je eenmaal hebt gemaild, zullen we je mail zo snel mogelijk beantwoorden. Hou ook je spam/ongewenste post in de gaten: in sommige gevallen komen onze mails daar per ongeluk in terecht.
Graag verzoeken we je eenzelfde vraag/casus niet meerdere keren te mailen: dit kan de afhandelingstijd van je mail juist verlengen. Bij dringende gevallen kun je contact met ons opnemen via onze chat. Hou bij vragen over een lopende bestelling s.v.p. je bestelnummer bij de hand.
Gebruik de knop "NEEM CONTACT MET ONS OP" onderaan deze pagina om de chat te starten.
Openingstijden voor live chat (CET):
Maandag–Donderdag: 09:00–16:00
Vrijdag–Zondag: Gesloten
We streven er altijd naar om zo snel mogelijk te reageren. Tijdens actieperiodes en rond de feestdagen zijn onze reactietijden iets langer dan normaal.
Maak je geen zorgen: als je eenmaal hebt gemaild, zullen we je mail zo snel mogelijk beantwoorden. Hou ook je spam/ongewenste post in de gaten: in sommige gevallen komen onze mails daar per ongeluk in terecht.
Graag verzoeken we je eenzelfde vraag/casus niet meerdere keren te mailen: dit kan de afhandelingstijd van je mail juist verlengen. Bij dringende gevallen kun je contact met ons opnemen via onze chat. Hou bij vragen over een lopende bestelling s.v.p. je bestelnummer bij de hand.
Gebruik alsjeblieft de chatknop in de rechterbenedenhoek om de chat te starten.
CLUB IDEAL - Punten
Helaas kun je geen punten verdienen voor aankopen die je hebt gedaan voordat je lid werd van CLUB IDEAL of voordat het lidmaatschapsprogramma werd gelanceerd. Punten verzamelen begint vanaf de datum van je registratie.
Voor elke 1.000 punten die je verdient, ontvang je een voucher ter waarde van € 5 die je kunt gebruiken voor je volgende aankoop. Je vouchers worden geactiveerd bij het afrekenen.
Log in op je account via het pictogram in de rechterbovenhoek van de website en scroll naar beneden naar het gedeelte “Puntengeschiedenis”.
Je punten verschijnen 15 minuten na je aankoop in je puntengeschiedenis. Ze blijven 30 dagen in de status “In afwachting” voordat ze aan je saldo worden toegevoegd.
Je punten worden opgeslagen in je account totdat je 1.000 punten hebt verzameld. Op dat moment worden de punten automatisch omgezet in een voucher ter waarde van € 5, die dan 6 maanden geldig is. Als je minstens 2 jaar niet actief bent geweest, nemen we via e-mail contact met je op om je de kans te geven je account te reactiveren en je punten te behouden. Als je daarna inactief blijft, wordt je account verwijderd.
Als je een product retourneert, worden de bijbehorende punten van je account afgetrokken zodra de retourzending is goedgekeurd. Je kunt dit bekijken in je Puntengeschiedenis.
CLUB IDEAL - Vouchers
Je kunt maximaal 3 vouchers per keer verdienen.
Een voucher is 6 maanden geldig vanaf de datum waarop ie is uitgegeven. Maak je geen zorgen, we herinneren je eraan!
Als je een welkomstvoucher ter waarde van € 2,5 hebt ontvangen, is deze geldig tot 31-12-2024.
Zodra je 1.000 punten hebt verdiend, worden deze omgezet in een voucher ter waarde van € 5. Deze voucher verschijnt aan het einde van de maand en je ontvangt een e-mail van ons waarin staat dat ie klaar is voor gebruik.
Je vindt de voucher in je account onder “JE VOUCHERS”.
Ja, dat kan! Bij het afrekenen kies je hoeveel van je verdiende vouchers je wilt gebruiken.
Je kunt maximaal 3 vouchers per keer verdienen.
Ja, je kunt je vouchers gebruiken voor ons hele assortiment, inclusief afgeprijsde artikelen en Outlet.
Een gebruikte voucher en de punten die je hebt besteed om hem te ontvangen, worden niet terugbetaald als je hem retourneert.
CLUB IDEAL - Overig
Digitale ontvangstbewijzen worden alleen opgeslagen voor bestellingen die zijn geplaatst nadat je lid bent geworden. Daarom worden eerdere bestellingen niet getoond en worden er geen punten verdiend voor aankopen die zijn gedaan voordat je lid werd.
Als je je wilt afmelden voor nieuwsbrieven en SMS, maar wel lid blijft van CLUB IDEAL, kun je je eenvoudig afmelden via de communicatie die we versturen.
Om je lidmaatschap volledig op te zeggen en uit onze database verwijderd te worden, stuur je een e-mail of chat je met ons door op het chat-icoon rechtsonderin te klikken. Als je je lidmaatschap opzegt, word je ook uitgeschreven voor onze nieuwsbrieven en andere communicatie. Houd er rekening mee dat je punten en eventueel verdiende vouchers verloren zullen gaan.
Carrière
IDEAL OF SWEDEN is een wereldwijd en snelgroeiend mode- en lifestylemerk met hoofdkantoren in Stockholm en Norrkoping. We hebben lokale kantoren in vier andere landen over de hele wereld. We zijn altijd op zoek naar getalenteerde mensen die met ons mee willen groeien. De afgelopen twee jaar is het merk IDEAL OF SWEDEN steeds sterker geworden en we streven ernaar om ons internationaal verder te vestigen. We geven je de mogelijkheid om je aan te sluiten bij een echt ondernemend bedrijf en deel uit te maken van onze spannende reis.
Maak deel uit van iets innovatiefs - iets nieuws!
Bekijk hier onze beschikbare functies!