Leveringsinformatie wordt rechtstreeks naar je gestuurd door de bezorgdienst die je hebt gekozen, zodra je pakket onderweg is. Daar vind je alle details over je levering en hoe je je pakket kunt volgen.


Als u kiest voor bezorging in de brievenbus en het pakket past er niet in, wordt het buiten uw deur neergelegd of bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt afgeleverd. Als uw bestelling naar een servicepunt wordt gestuurd, ontvangt u een melding zodra deze klaar is om opgehaald te worden. We streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk na het plaatsen te verzenden.


Houd er rekening mee dat de geschatte levertijd een schatting is en kan variëren door externe factoren die IDEAL OF SWEDEN en zijn bezorgpartners niet kunnen beïnvloeden. Deze factoren kunnen onder meer extreme weersomstandigheden, technische problemen of vertragingen bij de douane omvatten. Houd er ook rekening mee dat de levertijden tijdens promoties langer kunnen zijn dan normaal.


Pakketten worden normaal gesproken niet verzonden in het weekend of op feestdagen.


Als het meer dan 14 dagen geleden is dat je je bestelling hebt geplaatst en je deze nog niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via de chat rechtsonder.